Доповідь на IV науково-практичній конференції «Буття українців». Київ, 24 березня 2007 р.
© Ігор Каганець, Інститут метафізичних досліджень “Перехід-IV“.
Фундаментальною умовою щастя окремої людини і всього народу є гармонійнаєдність з Творцем Всесвіту та створеною ним Природою. На практиці це означає,що для щастя треба дотримуватися певного космічного порядку, зокрема дружно,всією громадою вписуватися в природні цикли.
Будь-який цикл має початок, розгортання життєвої активності, її згортання ізавершення. Початку циклу відповідає його планування, а закінченню — підведенняпідсумків і очищення від накопиченого сміття. Найважливішим є початок циклу,адже він задає напрямок розвитку та його характер. Помилки на самому початкупотім дуже важко, а часто й неможливо виправити.
Тому в здоровому суспільстві найбільше уваги та енергії приділяєтьсяпочатковому етапу розвитку: підготовці зерна, проектуванню та твореннюмайбутнього, вихованню та освіті, плеканню дітей. Якщо ж виховання, наука,освіта та дитинство починають посідати друге чи третє місце, а на перший планвиходить споживання плодів і нетворча рутина — це безперечні ознаки завершенняциклу, розпаду і швидкого кінця.
Потужним інструментом підтримання природного порядку є календар (коло-дар).Знайомство з нині існуючим календарем свідчить, що він не виконує своєїфункції. Скоріше навпаки, сучасний календар в Україні призначений не длярозвитку людини і народу, а для їх пригнічення і зведення до рабського стану.Щоб у цьому переконатися достатньо проаналізувати запроваджену в насорганізацію річного кола.
Пробудження природи починається навесні, влітку життєва активність досягаємаксимуму, восени починається згортання, а на зиму природа завмирає. Відповідногосподарський цикл людини починається з весняного засівання, після чого йделітнє плекання засіяного, осіннього збирання плодів і зимового очищенняхолодом. Оскільки весна — це початок, то саме навесні треба програмувати весьнаступний цикл. Щоб весь цикл пройшов щасливо, радісно, в добробуті — йоготреба почато в радості, з піснями, з добрими друзями, бо як почнеш, так далі йпіде.
Наші предки це добре знали. Тому в Арійській традиції, яку підпирає досвідпонад 7500 років, Новий рік святкувався навесні, а саме на весняне рівнодення21—22 березня. Звідси новорічні засівання «Сію, сію, посіваю, з Новим роком васвітаю» (очевидно, що сіють не взимку, а навесні) і щедрівки«Щедрик-щедрик-щедрівочка, прилетіла ластівочка» (ясно, що ластівки прилітаютьвесною). Наші колядки і щедрівки — це не що інше, як програмування майбутньогорічного кола на щастя, здоров’я і добробут. Водночас навесні українці «будилиземлю» гучними піснями, а разом з природою активізувалися самі.
А що маємо зараз? Влаштовуємо взимку гучні салюти, вибухаємопетарди. Земля взимку спить, тому не треба тривожити її оновлюючий сон. Таксамо програмування майбутнього взимку вже ні на що не впливає, бо природнерічне коло йде до завершення. Ви ж не будете взимку засівати зерно, бо вонозагине. Так само взимку гинуть наші мрії про майбутнє, бо час мрій настає лишевесною. Але весною українці не святкують Новий рік і не програмують майбутнє,тому все наше життя перетворюється на суцільну кашу, на хаос без початку ікінця, без осмисленого плану і волі до його здійснення.
Для виправлення ситуації потрібно починати новий рік на весняне рівнодення21—22 березня — за звичаєм предків. Згідно з арійською нумерологією, число 21означає завершення циклу, а 22 — початок нового. Ця подія переходу від старогодо нового річного кола була найважливішою в році і позначалася прадавнім словомПаска, що значить Перехід. Первинний сенс Паски-Переходу — це святкуванняпочатку нового річного кола.
Ці основи метафізики добре знали арії, тому робили все можливе, щоб правильносвяткувати Паску-Перехід і Великдень: 1) щороку в той самий день весняногорівнодення 22 березня, бо це дозволяло долучитися до потужної ічистої енергетики предків; 2) одночасно усім народом, бо це відновлювалоцілісність національно-расового егрегора (об’єднуючого психоенергетичного поля)і оновлювало його через надпотужний резонанс радості багатомільйонної Арійськоїраси (прикладом подібного резонансу є Майдан-2004).
ВИСНОВОК: Потрібно відновити арійський календар і запровадити його в життя. Цедуже серйозна і відповідальна справа. Для її здійснення потрібна потужнанаукова база і сильна, вольова держава, спроможна здійснити тотальнуРеформацію. Системоутворюючим каркасом оновленого календаря мають бути триголовні події в системі «Сонце—Земля»:
1) зимове сонцестояння 21—22 грудня, коли «народжується Світло» (Різдво);
2) весняне рівнодення 21—22 березня, коли Світло-Лад перемагає темряву-хаос(Перехід);
3) літнє сонцестояння 21—22 червня, коли Світло досягає абсолютної перемоги надтемрявою (Трійця-Купало).
Навколо цих подій організуються три головні комплекси сонячних свят: Різдвяні,Великодні та Зелені.
…А поки Дзензелівка не перейшла на Арійськийкалендар, Новий 2011 рік буде відзначатися за існуючим календарем білясинтетичної ялинки. Цим Дзензелівка показує приклад належного ставлення додовкілля.
Comments:12
Leave a Reply